DocIT

Felhőalapú digitális irattár rendszer
ReferenciákIngyenes konzultáció

Funkció lista és díjszabás

DWS Digital Tipp: Az éves előfizetéssel pénzt takaríthat meg!
Az árak nettóban értendők, az ÁFA-t nem tartalmazzák.

 

Fő Funkciók

  • Főbb fájlformátumok kezelése (PDF, DOCX, XLSX, JPG)
  • Szövegréteget nem tartalmazó képfájlok utólagos OCR-ezése
  • Megjelenítés, letöltés, nyomtatás
  • Szabad szöveges keresés 

Technológia

  • Felhőalapú
  • Webböngészőben fut
  • Platform- és képernyőméret független
  • Többszörösen redundáns, titkosított tárolás

Jogosultságok

  • Szerepkörök
  • Felhasználói csoportok
  • Felhasználók mappákhoz és címkékhez is rendelhetők
  • Fájlok korlátozott ideig megoszthatók nem felhasználókkal is (linkkel)
  • Eseménynapló

Előnyök

  • Költségmentes tárolás és keresés
  • Szabályozott hozzáférés
  • Szabadszöveges keresés
  • Mappákkal és címkékkel az “elektronikus szemétdomb” rendezhető
Profi dokumentációs rendszer

Főbb funkciók

Digitális könyvelés - iratok és dokumentumok kezelése DocIT-ben

Fájlkezelés

 A dokumentumkezelő szoftver képes a leggyakrabban használt formátumok (PDF, DOCX, XLSX, JPG) kezelésére, így egy rendszerben kezelhetők a szkennelt és a már elektronikusan létrejött dokumentumok.

A fájlok a rendszerbe érkezhetnek egy dedikált email címen keresztül, vagy tömeges FTP feltöltéssel, de természetesen kézi feltöltéssel is.

Van lehetőség a fájlok kézi és tömeges letöltésére is.

 

OCR és adatrögzítés

Amennyiben egy feltöltött PDF fájl tartalmaz szövegréteget (mert korábban ár OCR-ezve lett), illetve word dokumentumok esetén a fájlban található szöveget használja fel a rendszer.

Amennyiben azonban a szövegdokumentum csak képként áll rendelkezésre, akkor az OCR-ezést a rendszer is el tudja végezni.

A szöveg alapján automatikus adatrögzítés is végezhető a dokumentumkezelő szoftver segítségével: mesterséges intelligencia kikeresi a megfelelő azonosító adatokat (pl. dokumentumtípus, adószám, partnernév, dátum stb,). Amennyiben egyértelmű, az adatrögzítés meg is történik. Ha több lehetséges adatot talál a rendszer, akkor a felhasználónak választani kell a lehetséges értékek között.

 

Kiváló dokumentumkezelő rendszer

Rendezés

Mappák és címkék

A rendszerben a dokumentumok két elv szerint rendezhetők: egyrészt követhető egy már kialakított mappastruktúra (pl. Könyvelés/2020/11), de van arra is lehetőség, hogy a dokumentumokhoz címkéket rendeljünk (pl. Könyvelés, 2020, 11).

A dokumentumkezelő szoftver mappa- és címkerendszere több funkciót is betölt: egyrészt eszerint lehet szűrni a megjelenítendő dokumentumokat, másrészt ehhez lehet kötni a felhasználói jogosultságokat.  

 

Infrastruktúra

Tárhely és biztonság

A rendszert futtató hardverek egy magyar internetszolgáltató adatközpontjában vannak elhelyezve, annak üzemeltetését mi végezzük. Az éles változaton kívül két másik, helyileg független helyen tárolunk másolatot a rendszer aktuális állapotáról. A kommunikáció titkosított csatornán (https) keresztül folyik, a tárolt fájlok titkosítva vannak.

A rendszer által használt alapszoftvereknek mindig a legfrissebb változatát használjuk. A rendszeren évente egyszer behatolási tesztet végeztetünk egy ilyen feladatokra szakosodott céggel. A vizsgálatok során esetleg talált hiányosságokat fejlesztőink kivédik.

Elektronikus iratkezelési rendszer

Szeretné kipróbálni?

30 napos próbaverzió
KapcsolatfelvételReferenciák